یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"پلیس آگاهی استان، خانم دکتر قلابی را که با تاسیس مطب اقدام به ویزیت شهروندان می کرد شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا ، سرهنگ "محمدرضامزیدی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد درباره جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی استان از خبری در خصوص فعالیت یک خانم به صورت غیرقانونی در خصوص تاسیس مطب و ویزیت شهروندان در یکی از مناطق شهر یزد، مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و دریافتند که وی بدون داشتن مدرک پزشکی اقدام به ویزیت شهروندان در زمینه بیماری های روحی و روانی می­کند.

سرهنگ مزیدی افزود: با اخذ دستور مقام قضایی، خانم دکتر قلابی در مطبش دستگیر و برای انجام بازجویی به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی های انجام شده به فعالیت  غیرقانونی و ویزیت شهروندان در خصوص بیماری های روحی و روانی، اعتراف کرد.

مزیدی گفت: متهمه 30 ساله بدون داشتن مدرک تحصیلی پزشکی و حتی دانشگاهی، اقدام به فعالیت در یک مطب و ویزیت شهروندان کرده بود که توسط ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی یزد، شناسایی و دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان برای درمان بیماری و مشاوره های پزشکی و خانوادگی به افراد مطمئن و دارای مجوز دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنند و در صورت اطلاع ازچنین فعالیت های غیرقانونی، مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس، برسانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا